Tuindiensten

Garden-Tools

Tuindienst 11 MAART | 3 JUNI | 2 SEPTEMBER
Ploegleider: Vacature
Leden met huisjesnummer:
11
14
18
23
26
29
147
151
153
156
159
161

Tuindienst 25 MAART | 17 JUNI | 16 SEPTEMBER
Ploegleider: Natascha Vink | Huisje 61 | Tel. 06 13 008 855
Leden met huisjesnummer:
32
37
42
44
48
124
128
132
138
142
144
43B

Tuindienst 8 APRIL | 1 JULI | 30 SEPTEMBER
Ploegleider: Rikkie Kuilder | Huisje 129 | Tel. 06 34 716 564
Leden met huisjesnummer:
51
54
56
60
78
82
97
99
107
113
117
120

Tuindienst 22 APRIL | 15 JULI | 14 OKTOBER
Ploegleider: Gerard Smid | Huisje 109 | Tel. 06 42 912 805
Leden met huisjesnummer:
43
53
55
59
81
83
85
98
101
110
115
141

Tuindienst 6 MEI | 5 AUGUSTUS | 28 OKTOBER
Ploegleider: ARIE VAN TIEL | HUISJE 104 | Tel. 050 312 66 46
Leden met huisjesnummer:
35
39
43A
43C
49
60
122
126
131
137
140
143
155

Tuindienst 20 MEI | 19 AUGUSTUS | 11 NOVEMBER
Ploegleider: ROB VISSER | HUISJE 108 | Tel. 06 51 783 819
Leden met huisjesnummer:
13
15
25
28
31
45
145
148
152
154
158
160

Tuindienst 17 APRIL | 10 JULI | 9 OKTOBER – Maandag*
Ploegleider: EPPIE EDZES | HUISJE 21 | Tel. 06 29 464 276
Leden met huisjesnummer:
19
34
103
123
133
150

TUINDIENSTEN
Hoofdploegleider dit seizoen is:
ARIE VAN TIEL
Huisje 104
avtiel@ziggo.nl
050 312 66 46
De Tuindienst ploegen zijn zorgvuldig samengesteld op basis van ‘Overzicht Tuinwijck’. Er kunnen vergissingen in dit rooster staan: meldt dit zo snel als mogelijk als dit het geval is aan Arie van Tiel. Dit om misverstanden en boetes (voor gemiste tuindiensten) te voorkomen.
*De tuindiensten op maandag 17/04, maandag 10/07 en maandag 09/10 ( ploegleider Eppie Edzes) zijn er voor Tuinwijckers die structureel niet op zaterdag hun tuindienst kunnen doen. Er wordt gewerkt van 13:00 tot 16:30 uur. Deelname aan deze ploeg kan alleen op afspraak. Neem hiervoor contact op met Arie van Tiel.
Voor de tuindiensten van 11/03, 03/06 en 02/09 zoeken wij nog een ploegleider. Geïnteresseerd of vragen? Neem dan even contact op met Arie van Tiel.

DE TUINDIENST
De tuindiensten beginnen om 08.50 uur met het bespreken en verdelen van de tuinklussen en eindigen
om 12.30 uur. Vergeet niet je handtekening op de presentielijst te zetten na afloop van de tuindienst!
Als je iets goed kunt, specifieke kennis hebt van bepaalde planten meld dit bij de ploegleider.
Kennis is altijd welkom! En bedenk tuindiensten zijn niet alleen maar werk. Integendeel! Het is een gezellig verenigingsgebeuren waar men andere Tuinwijckers leert kennen. Samen maken we Tuinwijck!

VERHINDERING EN GEMISTE TUINDIENSTEN
In verband met goede spreiding van onderhoudswerkzaamheden over het jaar en de samenwerking in de ploegen is het nodig dat een ieder zich aan het rooster houdt. Er is geroosterd met 11/12 deelnemers per tuindienst. Mocht je voor een geplande tuindienst verhinderd zijn, neem dan contact op met de betreffende ploegleider en voor het inplannen van de vervangende tuindienst met ARIE VAN TIEL via avtiel@ziggo.nl. We spreken dan zo dicht mogelijk op de gemiste dienst een vervangende tuindienst af.
ALS AAN HET EIND VAN HET SEIZOEN BLIJKT DAT JE TUINDIENSTEN HEBT GEMIST WORDT €99,- PER GEMISTE TUINIDIENST IN REKENING GEBRACHT. MOCHT JE DOOR ZIEKTE OF ANDERE OMSTANDIGHEDEN NIET IN STAAT ZIJN TUINDIENSTEN TE DOEN, MELDT DIT DAN TIJDIG – GEDURENDE HET SEIZOEN -, DAN KUNNEN WE EEN PASSENDE OPLOSSING ZOEKEN EN BOETES VOORKOMEN.
ER WORDEN GEEN EXTRA TUIN-INHAALDIENSTEN GEORGANISEERD GEMISTE TUINDIENSTEN KUNNEN NIET WORDEN DOORGESCHOVEN NAAR VOLGEND SEIZOEN

Pin It